FAQ / Bestellen bij Slimkoopje.nl

Hoe vind ik het product van mijn keuze? 
U kunt gebruik maken van de menustructuur aan de linkerzijde of bovenzijde, zoeken op prijsniveau of gebruik maken van de zoekfunctie. U kunt zoeken op trefwoord, productnaam of bestelnummer. Niet gevonden wat u zocht? Neemt u dan contact op met de klantenservice: bel naar 0516-577239 of mail naar klantenservice@slimkoopje.nl.

Wat moet ik nog meer weten over de prijzen en bezorgkosten?
Onze prijzen zijn in euro’s en vermeld inclusief BTW. Bestellingen boven de 50 euro worden zonder bezorgkosten geleverd. Voor bestellingen beneden de 50 euro rekenen wij een transportvergoeding van 7.95. Dus geen verborgen kosten.

Hoe plaats ik de bestelling? 
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "verder winkelen" om het assortiment verder te bekijken of op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Heeft u alles wat u zoekt? Vul dan uw gegevens in en doorloop de stappen van uw adresgegevens, bestelling inzien en betaling. Pas als u de aankoop bevestigt, is uw bestelling definitief. Voor u bij stap 3 uw bestelling bevestigd heeft, bent u te allen tijde vrij om wijzigingen aan te brengen. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen? 
Dat kan! Klik onder "uw gegevens" op "ander afleveradres", hier vult u de juiste gegevens in.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst? 
U ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van uw betaalwijze een betalingsbevestiging. Zodra uw bestelling door het magazijn is ingepakt en verstuurd is, ontvangt u een e-mail.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren? 
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice: bel naar 0516-577239 of mail naar klantenservice@slimkoopje.nl

Wat als ik een klacht heb?

Wij bieden je graag een slimme koop, dit door goede producten, diensten en service te leveren.
Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over een product, dienst of werkwijze.
Daarvoor kunt u bij ons een klacht indienen zodat wij de klacht met u kunnen oplossen.

Wij verstaan onder een klacht een heldere schriftelijke beschrijving van het ongenoegen over het product, dienst of contact met ons.
Een klacht? Laat het ons weten zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren!

Een klacht kunt u schriftelijk per e-mail of per post aan ons doorgeven uiterlijk 6 maanden na het ontstaan van de klacht. Wij bevestigen uw klacht per e-mail, binnen 14 dagen ontvangt u van ons een reactie op uw klacht.

U kunt uw klacht sturen aan:

Hans Menken BV (Slimkoopje.nl)

Kruisweg 36

8432 PS Haule

T 0516-577239

klantenservice@slimkoopje.nl

BTW nummer: 8159.68.796.B.01

KVK nummer: 01057949

Mocht u niet tevreden zijn over de wijze waarop wij uw klacht afgehandeld hebben dan kunt u zich nadien ook richten aan:

Stichting Webshop Keurmerk
Willemsparkweg 193
1071 HA Amsterdam
E-mail: info @ keurmerk.info

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij slimkoopje.nl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Lees over ons privacy beleid Cookies toestaan Niet toestaan Sluiten